DomovBlogSporočila 1. izmene VIRC Poreč 2021

Sporočila 1. izmene VIRC Poreč 2021

Fotografije so objavljene na povezavi 1. VIRC Poreč 2021

Letos se na morje odpravljamo že drugo leto v nekoliko negotovem času in že marca smo si zadali cilj, da otrokom tudi letos pričaramo čudovite počitnice. Zavihali smo rokave in s pomočjo vzgojiteljev prostovoljcev pričeli sestavljati program. Otroci pri nas namreč ne poležavajo na plaži v brezdelju. Vsak dan jim pripravimo pester izbor delavnic iz različnih področij kreativnosti, ročnih spretnosti, športnih aktivnosti in likovnega ustvarjanja. Program prilagodimo tako, da je zanimiv najmlajšim in nekoliko starejšim, vsekakor vsak dan vsak lahko najde nekaj zase.

Zvečer, ob sončnem zahodu, na ploščadi pripravimo večerno prireditev, ki jo popestrimo z zabavnim programom, kasneje ob mraku prižgemo pisane reflektorje in organiziramo disko na prostem. Koronske omejitve so nam letos že drugič onemogočile obisk gostov presenečenja, vendar smo s skupnimi močmi sestavili zanimiv večerni program.

Vendar pa strnjene glave in motivacija za delo nista dovolj pri ustvarjanju pestrega izbora dnevnih in večernih aktivnosti. Potrebujemo namreč tudi material, pri katerem ste nam priskočili na pomoč. Brez vas nam ne bi uspelo! Z vašimi donacijami in materialno pomočjo smo uspeli zbrati papir, barve, nalepke, tarče, pisala, blago, gumice in šeeeeee bi lahko naštevali. Zbrali smo ogromno darilc, s katerimi razveseljujemo rojstnodnevne slavljence, športne in ustvarjalne zmagovalce in pridne pri pospravljanju sob. Nadalje nam omogočate, da otrokom podarimo zaščitna pokrivala, sončne kreme, natikače in zobne ščetke, kadar je to potrebno. Oh, skoraj smo pozabili, tudi avtomat za kokice smo založili z vašo pomočjo.

Ne da se v enem sestavku združiti vseh načinov, kako nam pomagate in kako smo vam hvaležni.

Nasmejani obrazi vam iz Poreča pošiljamo vroče pozdrave in iskreno zahvalo!  In vas vabimo, da spremljate naše dogodivščine preko “dnevnika”, ki je objavljen spodaj.

Real Security d.o.o.

Urban Hojnik s.p.

TB TEAM d.o.o.

GTR-AL d.o.o.

Urban Magušar s.p.

Maridis d.o.o. (E.Leclerc Maribor)

Pionirska knjižnica Rotovž Maribor

Trgovina Angelca Žalec

Napihljiva igrala Maribor Safari

Facebook skupina Dom brez odpadkov

Manuela Murko s.p.

Perešuti d.o.o.

Jana Jurančič in Tina Mlakar

Občina Selnica ob Dravi

Orplast, Silvija Strižič s.p.

SILVERSTORE, Luxus plus d.o.o.

Kangler Mojca in Boris

Pomaranča d.o.o.

Veganko, Vesna Širca s.p.

11. dan, ponedeljek, 5. 7. 2021

Zgodnje jutro, zgoden zajtrk in direndaj vsepovsod. Kovčki sem, kovčki tja. Pozabil sem medvedka in ne, ta brisača pa že ni moja. Napolnili smo avtobuse in se odpravili na pot domov, k našim staršem, babicam, dedkom, prijateljem… Spoznali smo nove prijatelje in v desetih dneh spletli vezi, ki bodo trajala še nekaj časa. Hvaležni smo, da smo lahko bili del tega. Hvala vsem, ki ste nas podprli in nam omogočili to izjemno doživetje.

10. dan, nedelja, 4. 7. 2021

V zraku se že čuti, da počasi zaključujemo in da še moramo izkoristiti skupen čas, ki ga še imamo. Po zajtrku so nam vzgojitelji povedali kakšen je kaj plan za danes in že čez eno uro smo dirjali proti košarkarskemu igrišču, kjer smo čestitali in podelili priznanja vsem novim plavalcem, ki so opravili plavalni tečaj. Nato se je začelo največje tekmovanje: zmagovalna ekipa otrok proti vzgojiteljem. Navijali smo glasno in bilo je napeto. Postopek smo ponovili tudi za nogomet, med dvema ognjema in odbojko na mivki. Čas je kar odbrzel in že smo bili na kosilu. Po kosilu smo nekoliko spakirali kovčke, nato smo se še zadnjič odpravili na plažo. Nekateri so prišli na idejo, da bi si za spomin majice okrasili s čim več podpisi, tako da smo na veliko podpisovali majice. V popoldanskih urah nas je s plaže pregnal dež, zatekli smo se v paviljone, dokončno spakirali in tekli na večerjo, da nismo bili preveč mokri. Zvečer smo se dobili v velikem šotoru, kjer je bila zaključna prireditev – stavi da in podeljevanje nagrad. Vzgojitelji so nam pripravili kar nekaj izzivov, za katere smo morali glasovati, ali mislimo, da jih ta oseba lahko izvede ali ne. Tako smo bili priča hoji po rokah vzgojitelja Nejca, štetju do deset po japonsko pedagoške vodje Jelene, tekmovanju mladih ekip in še in še. Naše skupno popotovanje smo zaključili ob pesmih, ki so zaznamovale našo I. izmeno. Bilo je fajn.

9. dan, sobota, 3. 7. 2021

Še en lep dan je pred nami. Nekoliko je že začinjen s priokusom zaključevanja naših počitnic. Še vedno imamo ogromno energije, vzgojitelji se ne dajo! Na plaži smo veselo skakali v vodo in tekmovali v izvedbi skokov. Nekateri so si na plaži lakirali nohte, drugi veselo kartali, spet tretji uživali na sladoledu pri Johnniju. Po kosilu smo tekali od delavnice do delavnice in poskusili čim več zanimivih projektov. Novi vzgojitelji so bili danes prav posebno oblečeni, nosili so namreč vreče za krompir. Povedali so nam, da so jih tako „kaznovali“ starejši vzgojitelji, ker smo jih prejšnji dan napadli z vodnimi baloni. Zvečer po odličnem šmornu, smo nestrpno pričakali talente. Prijavilo se je kar 21 nastopajočih in tako smo bili priča plesnim nastopom, nastopom ritmičnih plesalk, petju, igranju harmonike in citer. Navdušeno smo opazovali prav vse. Zmagala je Eva, ki nam je zapela pesem od Ditke – ne bodi kot drugi. V ritmih glasbe smo večer zaključili in odšli v postelje.

8. dan, petek, 2. 7. 2021

Hladnejše jutro nas tudi danes ni zaustavilo, saj so v naših srcih sončni žarki topline. Na plaži smo ustvarjali kar po naših telesih. Ta gibajoča platna so oživela pod čopiči polnih barve, nastajale so lepe umetnine in spomini. Na drugi strani plaže smo v peskovniku zganjali vragolije in tekmovali. Morje je še vedno prijetno toplo in nas kar vabi v objem. Po kosilu in počitku smo imeli kar nekaj delavnic… Izdelovale so se slike na lesenih ploščah, brusili in čistili smo roke iz gipsa in se preizkušali v poligonu, kjer smo skakali v vrečah od krompirja, hodili po Slacklinu, metali skozi obroče in skušali zadeti stožec. Popoldne so nekateri ostali v paviljonih in si privoščili filmsko popoldne, drugi pa smo uživali na plaži. V večernih urah smo se športno udejstvovali, igrali smo različne športe in se za zaključek zmagoslavno odpravili spat.

7. dan, četrtek, 1. 7. 2021

Nekoliko bolj oblačen dan, malo bolj zaspan, vsi zasanjani tja v en dan. A le do zajtrka in sestanska vzgojiteljev in njihovih skupin, kjer so izvedeli kaj vse nas čaka danes. Na plaži so ponovno potekale igre v peskovniku, igrali smo karte, peli ob glasbi in se namakali v morju. Po kosilu smo dobili telefone in tako kot vsaki dan poklicali starše, brate, sestre, babice, dedke… in jim povedali, da se imamo fajn. Na delavnicah smo risali na lesene plošče, izdelovali prikupne meduze iz krep papirja, tekmovali smo v namiznem nogometu, sposodili smo si knjige in izdelovali kipe rok in nog iz gipsa. To smo počeli v peskovniku, kjer je bilo zelo zabavno, saj smo pri špricanju peska, špricali tudi naše prijatelje. V popoldanskih urah smo nekateri odšli na plažo, drugi pa smo bili aktivni na druge načine. Igrali smo namizni tenis, zmagal pa ni noben Denis. Brali smo, ustvarjali, se pogovarjali, lakirali nohte in v glavnem uživali. Nekateri so ostali na plaži in imeli nekoliko drugačno večerjo, saj so si privoščili pice in počakali še ostale skupine, da se jim pridružijo na večernem kopanju. Vzgojiteljem ni para, oblekli so se v kostume in tako smo bili na plaži otroci in papagaji, snežaki, lubenice, Elsa, sončnica, klovn in Umko. Preplesani, utrujeni in siti smo se odpravili nazaj proti posteljam.

6. dan, sreda, 30. 6. 2021

Zjutraj so nekateri že kar pridni – vstanejo že pred šesto uro in se kaj pogovarjajo, nekateri berejo, nekateri pa trenirajo. Karateisti in ritmične gimnastičarke krepijo svoje telo vsak dan, ne zmoti jih prav nič. Tudi nekateri vzgojitelji se zjutraj razmigajo, še pred sestankom. Kakor kdo želi. A vsi skupaj se odpravimo na zajtrk, nato pa na plažo. Danes je bilo na plaži pestro… Morje je bilo razburkani in bili so visoki valovi,  zato smo se raje podružili bolj na suhem. Imeli smo posebna tekmovanja v peskovniku, kjer je bilo potrebno opravljati naloge, ki so od naših otrok zahtevale timsko delo in iznajdljivost. Po kosilu in počitku smo se zabavali na lokostrelstvu, ročnem nogometu, ustvarjali in packali smo tudi z glino. Danes imamo pa prav poseben center – Spa center Virc. Lahko smo odšli na jogo, v svet senzorike, kjer smo prepoznavali in tipali različne predmete ter na koncu so nas dekleta iz skupine Ribic tudi strokovno zmasirale. Celotna izkušnja je bila odlična, nekateri so uživali tako zelo, da so tudi zadremali. Popoldne smo se prepustili še morju, zvečer pa smo se zibali v TikTok ritmih. Imeli smo namreč tekmovanje v TikTok plesih, kjer so se skupine pomerile med sabo in zmagovalci, ki so poznali največ plesov so se pomerili z vzgojitelji. Ti so nas presenetili, saj so očitno vadili koreografijo in nam postavili še težji izziv. Med tekmovanji so imele nastop tudi ritmične gimnastičarke, ki so pripravile posebno točko za nas – vauu kaj vse znajo! Svoje znanje so nam predstavili tudi karateisti, ki so nas s svojo močjo in usklajenostjo navdušili. Odličen dan smo zaključili ob zvokih glasbe, kjer smo pleasli in peli na ves glas. Posledica naših aktivnosti je bil spanec v rekordnem času!

5. dan, torek, 29. 6. 2021

Danes smo se vstali malo težje, saj smo imeli včeraj zelo pester dan. A ko smo zagledali dobrote na zajtrku in slišali kaj vse nas čaka danes, smo na vso utrujenost pozabili in se veselili novih dogodivščin. Pestro je bilo že dopoldne na plaži, kjer smo se igrali na supih in zganjali vragolije. Na delavnicah smo danes ustvarjali škatlice iz tetrapakov, imeli smo pogovore s prijazno gospo, izdelovali smo celo naravna eterična olja, ki jih bomo jutri uporabili na masažah. V popoldanskih urah smo se hladili v senci, ohlajali pa kar v morju. Privoščili smo si tudi sladoled in kakšen krompirček. Zvečer smo se udejstvovali v različnih športih. Tekmovali smo v nogometu, odbojki, med dvema ognjema in v košarki. Igre so bile napete, imeli pa smo tudi podporo naših prijateljev, ki so bučno navijali. Zmagali so najboljši in premagati morajo še vzgojitelji.

4. dan, ponedeljek , 28. 6. 2021

Sončno jutro in vabljiv vonj iz kuhinje sta nas izvlekla iz postelj (no, pa tudi vzgojitelji)… Odličen zajtrk, nato pa zlaganje posteljnine in pripravljanje na plažo. Tokrat v drugo smer – na Iceberg. Obiskali smo napihljiva igrala, kjer smo plezali, skakali, se lovili, potiskali vzgojitelje v vodo in se imeli noro zabavno. Izmučeni smo se vrnili v VIRC na kosilo in nato na delavnice. Danes smo izdelovali posodice iz gline, gumice za lase, preizkusili smo se v športnih aktivnostih ter se basali s kokicami. Po delavnicah smo odšli na plažo, preostale skupine pa še na Iceberg. Zvečer smo se ta mlajši izkazali v lovu na zaklad, starejši pa na orientacijskem teku. Bilo je zelo zabavno in poučno. Opravljali smo veliko nalog in izzivov, katerim pa smo bili kos in iz peskovnika izkopali zaslužen zaklad. Pred spanjem smo še malo zaplesali in nato odplesali v postelje.

3. dan, nedelja, 27. 6. 2021

Prebujanje in umivanje nas je napolnilo z novo energijo, z zajtrkom smo bili pa pripravljeni na nove podvige. Sobe smo pospravili, nekateri bolje, nekateri malo manj, zato smo dobili tudi ocene naših sob. Na plaži je bilo odlično, imeli smo nove senčnike, ki so nam dali veliko sence. Kljub temu smo se vztrajno mazali s kremami za sončenje – saj je po toči zvoniti prepozno. Kosilo smo zmazali kot veliki, saj smo bili že dopoldne zelo aktivni. Ponovno smo ustvarjali in se učili novih znanj na lokostrelstvu, taroku, igranju šaha, malem nogometu, izdelovanju bravnih umetnin in še in še. Popoldne nas je morje spet pričakalo s prijetno temperaturo. Mokri, slani in razigrani smo uživali na plaži in se nato se odpravili nazaj v VIRC, kjer smo se okrepčali z večerjo. Po večerji smo odšli na večerno kopanje na plaži, kjer smo doživeli morje v čisto drugačni luči. Bilo je nekaj novega in zabavnega. Imeli smo razne pogovorne debate in igre na plaži. En, dva, tri in že je bil dan okrog in je bilo potrebno nabrati nove moči za naslednji dan.

2. dan, sobota, 26. 6. 2021

Zjutraj smo se prebudili v sončno jutro, se umili in odšli na zajtrk. Pričakala nas je pestra izbira dobrot, od jogurtov do sadja in kruha z namazi. Pridno smo pospravili svoje sobe ter se odpravili na plažo preverit, ali je morje še vedno slano. To smo potrdili kaj hitro, saj je bilo navdušenje nad morjem veliko. Skakali smo v vodo, plavali in se igrali in že je bil čas za kosilo. Popoldne so bile na vrsti delavnice izdelovanja izdelkov iz gline, streljanje z zračno puško, igranje ročnega nogometa, streljanje z lokom, barvanje sprstki in še veliko drugih. Po obilici kreativnosti smo skočili v morje in se nato proti večeru odpravili na večerjo. Za večerno prireditev je bil na sporedu kviz Moja Slovenija, kjer smo sodelovali čisto vsi in se med seboj povezali, ob tem pa se naučili veliko novega o naši lepi deželi. Utrujeni in polni novih znanj smo se prepustili nočnemu spancu.

1. dan, petek, 25. 6. 2021

Po kosilu doma, smo se začeli zbirati pred Ledno dvorano v Mariboru in se tam spoznali z našimi vzgojitelji. Vkrcali smo se na avtobuse, pomahali staršem in se odpravili na pot. Na avtobusih smo se spoznavali in igrali. Čas nam je minil hitro in še preden smo se zavedeli, smo bili že v VIRCU. Tam smo na hitro razpakirali in odbrzeli na večerjo, ki je bila odlična.

Po večerji smo se stuširali, pogovarjali, igrali igre in brali pravljice. Zaspali smo v pričakovanju kaj bo prinesel jutrišnji dan.

Obveščamo vas, da so otroci in spremljevalci 1. izmene srečno prispeli v VIRC Poreč. V kolikor na letovanju ne bo vse v redu, bodo starše obvestili vzgojitelji, pedagoško vodstvo ali zdravstveno osebje iz Poreča. Če ne bo sporočil pa pomeni, da ni večjih težav in otroci uživajo. Vi pa se imejte prav tako lepo teh deset dni.

V ponedeljek, 5. julija, pa se med 12.30 in 13. uro spet srečamo pri Dvorani Tabor v Mariboru.

Trenutno je v Poreču še vedno zavidljivih 30° C, pri otrocih in spremljevalcih pa odlično vzdušje za začetek letošnjih počitnic 🙂